-
Öröm-bánat térkép az iskolában Mar 27, 2018
A Szegedi Dózsa György Általános Iskolában 2018. március 23-án délután egy újabb műhelymunkán találkoztak a szegedi pedagógusok. A négy órás foglalkozás a fenntarthatóság pedagógiájának szellemében módszertani segítséget kívánt nyújtani az intézmények belső és külső környezetének, a tanító tér feltérképezésére, öröm és bánat foltjainak felkutatására.
A műhely során a pedagógusok ötleteteket gyűjtöttek a bánatot okozó tényezők korrigálására, az örömöt adók megtartására, gyarapítására. Mivel a módszer kipróbálása a Dózsa iskola tantermeiben, tanári szobájában történt, a vendéglátóknak érdekes és hasznos volt a kívülállók véleménye és tanácsa. A tapasztalatokat egy nevelőtestületi értekezleten fogjuk bemutatni. Az iskola teljes feltérképezését a diákok bevonásával tervezzük.
A műhelymunkát a Földművelésügyi Minisztérium Zöld Forrás programja által támogatott Fenntarthatóságra nevelünk! 25 éves Magyar Környezeti Nevelési Egyesület a Fenntartható Fejlődési Célok megvalósításáért projekt keretében szervezte Iván Zsuzsanna, intézményvezető helyettes.
[nggallery id=255]